Direktlänk till inlägg 5 april 2007

Förmätet att uppmärksamma personbästa?

Av elaina - 5 april 2007 00:01

När klockan just passerat tolvslaget å jag va på väg att logga ut å knoppa in,så fick jag syn på min besöks-statistik: 82 besök, på en onsdag!Jättekul att så många hittat å tittat in till min vrå i cyberrymden!Å ännu roligare att så många skriver kommentarer! Fortsätt så!Notervärt är oxå att mina barn har lärt sig sin läxa:åt som dom skulle OCH hade dessutom plockat undan efter sig!Nu ska jag gå å borsta bissingarna å äntra bingen...Go´Natt Swedala, where-ever You are...#0)

 
 
Ingen bild

mimmi

5 april 2007 08:52

82 st besökare på en dag! Det var "inte illa pinkat av en trähäst". =0) Ryktet sprider sig nog att dina inlägg oftast är sååå trevliga att läsa. Men det är kanske tur att inte ALLA 82 skriver en kommentar, eller?

 
Liten

Liten

5 april 2007 08:59

Ongarna sluta aldrig upp med att förvåna oss runt omkring :)

http://liten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syster Yster

5 april 2007 12:50

Har nyss hämtat posten! Du är´å för gullig! Hälsar och tackar a´sonens vägnar, han har inte kommit hem från skolan än!
GLAD PÅSK på er alla nu far vi till Blåkulla!

 
Ingen bild

Syster Yster

5 april 2007 12:51

Ps. Kolla mailen!DS.

 
Ingen bild

elaina

5 april 2007 14:13

mimmi: -Nä, det va den värsta trähäst till å pinka...
Å den gamla märra läser glatt gnäggande över ryktesspridning samt inläggsberöm
*skrapar med hoven å bockar sig*
Men som sagt tur att inte alla 82 kommenterar: sku nog bli liiiite körigt att besvara alla då...
=0)

 
Ingen bild

Tant Tagg

5 april 2007 17:18

Gratulerar till den stora läsekretsen!
Det sporrar en bloggare, eller hur?

 
Ingen bild

elaina

5 april 2007 18:01

Jo, nog äre så alltid!
men sen äre bara att hoppas att dom flesta gillar vad dom läser oxå...
=0)

 
Ingen bild

elaina

9 april 2007 10:50

pst!
på Skärtorsdan toppades det rekordet faktiskt: 98 besök! men säg inget till nå´n för då kan fôlk få för sig att jag ä mallig, å det ä det sista jag är...
;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards