Direktlänk till inlägg 7 april 2008

NäÄäeEeJJ ! ! ! feber IGEN! ! !

Av elaina - 7 april 2008 19:07

Va trött jag blir!

                         blev alldeles "yr-schvett" när jag cykla hem,

tänkte att så dålig kondis kan jag väl ändå inte ha?

nädå, "smitt-febran" har visst slagit till igen,

usch, blä, fy: vill INTE!

Å imorrn ska mitt fackliga ombud komma på

arbetsplatsbesök å då bara måste jag vara där

annars kan det dröja ytterligare 2½år innan hon ringer igen...

#0/


PS: kolla in den nya omröstningen och RÖSTA!





 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

7 april 2008 20:11

Klart jag skriver nu på en gång!
Ta dig ett varmt och skönt bad, gärna med en riktigt goluktande badbomb i... en kopp the efter badet och så marsch pannkaka i säng med dig... så får vi hoppas att du mår bra imorgon så du kan vara på plats och träffa ditt fackliga ombud!
Håller tummarna!

http://helenej.blogspot.com

 
Ingen bild

elaina

7 april 2008 20:42

Å hej G-T!
Gott att höra från Dig: å tänk jag har faktiskt precis tagit ett ängsblom-skumbad! (blev så frusen när jag stod ute på gårn å prata med GrannTjejjen en liten stund, fast jag kände mig så varm då) Ska nu fortsätta följa Dina råd, medvetet: en mugg grönt thé med mynta åsså klapp-i-arsle-å-i-säng som vi säge i Hälsingland...
#´0}
(åå va jag längtar efter mina mammor där nu) *snörvlar*

 
Zkrivaren

Zkrivaren

7 april 2008 23:31

Du får inte vara så positiv till alla bakterier och baciller. Mer "Nej tack" i bestämd form, så du slipper bli sjuk igen.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dragariel

8 april 2008 08:12

Ta sen, när du blivit kvitt försnuvningen igen, och införskaffa en flaska Mivitotal plus. Vitaminer, mineraler, antioxidanter i riktigt bra kombination. Bygger immunförsvar! Min gube var försnuvad jämt tills han började med mivitotalen!

 
helga

helga

8 april 2008 13:38

Klart jag skriver en kommentar och röstar!! Hoppas det är en kortvarig feber så du mår bra redan...

KRAM!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syss

8 april 2008 14:47

Jaha, förkylningen tog alltså om på nytt. Inge vidare när du knapp hunnit hämtat dig från förra svängen. Sköt om dej och ta det lungt.

 
Ingen bild

elaina

8 april 2008 21:49

Z: Ja, får nog riva i på skarpen åt baskeluskerna hädanefter...

Dragariel: TACK för tipset: Mivitotal+ står nu uppskrivet på "Handla-listan"...

helga & Syss: Ni är flitig kommentar-skrivare, det är alltid 3vligt. Mindre kul är att jag tempar igen ikväll, fastän jag va feberfri imorse när jag gick till jobbet! SUCK, verkar envist den här "smitt-febran"...

#0}

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards