Direktlänk till inlägg 12 april 2008

Gissa vad som hänger i förgrunden?

Av elaina - 12 april 2008 00:06

Ska prata med  Kärbon å få Honom att förstå att vi måst åka till detta fantastiskt rogivande ställe imorgon dag, efter att vi lyssnat på Melodikrysset och varit på Pingstkyrkans loppis: i mina ögon helt perfekt lördagsnöje!

Undra  vad tänker ni göra ...


=0)


ps: Funderar även på när våra Sigurds-krus,

som vi beställde i sensomras,

ska bli leveransklara?


dekormotivet är från Sigurdsristningen utanför Eskilstuna...


 
 
Ingen bild

Syss

12 april 2008 09:24

God morgon!Låter som en perfekt dag! Men vad ska jag hitta på då, kan man undra? Vi har ju inte samma utbud här uppe som ni har.
R & A har åkt till Falun för att titta på en motorcykel (jo, jo han tänker köpa en, igen). Så jag är alldeles alena. Ska i allafall gå ut med hudarna. Se´n tror jag att jag struntar i städning o tvätt o tar bussen in till sta´n. Ja, det SKA jag! Unna mej en egen dag (fram till kl 3) o bara gå i min egen takt och titta på det JAG vill. Nu är det bäst jag sätter fart. HA EN BRA DAG! Vi hörs!

 
trollpackan

trollpackan

12 april 2008 21:47

Jag har jobbat och sen kört hem och det är ju 20 mil enkel resa...så så mycket mer blir det inte;)
kram!

http://trollpackan

 
helga

helga

13 april 2008 10:00

Mysigt att filura ut sina helgnöjen...

Vi har suttit en del i svettiga sporthallar - vi tycker att det är kul!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elaina

13 april 2008 10:12

Syss: Hoppas Din dag blev precis så bra som Du ville, jätteskönt att bara strosa runt själv, utan att behöva vänta/ta hänsyn till någon. Fast det kan va kul å ha smakråd med, iaf om man har samma smak...

trollpackan: OJ, vilken resväg! Förstår att ni fixa lägenhet oxå, så ni slipper resorna dagligdags. Men det kan va jobbigt i längden med två boenden, vet jag av erfarenhet.
Hoppas lördagskvällen va lugn å att Din söndag blir skön...

helga: Ja, de barnlediga helgerna är som stora vita oskrivna ark. Ibland blir det som man tänkt andra gånger t.o.m bättre!
Helgerna då barna är hemma blir det en hel del sporthallar för oss oxå...

=0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards