Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Febrig buffé...

Av elaina - 15 april 2008 10:37

Med risk för att bli tjatig så meddelas härmed att

eländiga "Elainskan" har feber igen!

Va tvungen att gå hem tidigare från jobbet igår å

idag blev jag dålig igen när "medusin" gick ur kroppen vid tiotiden.

Så nu är jag bara hem å vänder/bloggar lite tills

det är dags för läkartiden kvart över 11.


Surfa nyss runt lite hos några bloggkamrater;

Persilja har upptäckt ett tonårsmonster,

helga hade ett så himla bra fläskfilérecept

Millis visar sin fina skapelse å kommande projekt

 å fler hann jag inte med att besöka så här i väntan

 på att åka iväg till Doktoriet.

Återkommer å surfar vidare,

vi bloggs...


#0}

 
 
Ingen bild

Bess

15 april 2008 15:09

HEJ! krya på dig-kram!
Bess

 
helga

helga

15 april 2008 19:30

Suck, vad segt din stackare :(

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

15 april 2008 19:34

Vad tråkigt att du är sjuk nu igen! Hoppas att du piggar på dig riktigt fort!
Kul att du tycker om mina projekt!
Kryapådigkram

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dragariel

15 april 2008 22:18

Och tog nu inte doktorn ordentligt tag i ditt febrande så ska han ha bannor, och du ska ha en annan doktor, för nu har du febrat mycket på sistone....

 
Ingen bild

elaina

16 april 2008 12:21

TACK Bess!
kram till Dig oxå...

Jag instämmer helga!
seeeegt va ordet: av å till från första veckan i mars, jag dubbelsuckar...

Hoppas jag med Millis!
Dina stickningar är små konstverk...

Jo,Dragariel,nu fåre banne mig va färdig-febrat! Massa prover är tagna, svar på måndan, självsjukskriven tills dess, sen återstår det att se...

=0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards