Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Leijondals slott...

Av elaina - 9 december 2008 23:16

Till detta vackra slott anlände vi idag lagom t lunch. Jag har ätit GÖS för 1a, men förhoppningsvis inte sista ggn! Mkt GOTT! ;:-)

 
 
Margareta

Margareta

10 december 2008 07:40

Lejondal på min ära!
Dom har fått pris för bästa hotellfrukost!!

http://tantelins.blogspot.com

 
Ingen bild

Syss

10 december 2008 14:50

Va´ kul att få åka till ett slott på "cick off". Ska ni sova över där oxå!? Spoooky. Jag o mina arbetskolegor fick övernatta på Långholmens f.d fängelse en gång! Häftigt det med, men vad är det i jämförelse med en natt på slottet.........

 
Ingen bild

Askungen

10 december 2008 19:31

Det låter lyxit och trevligt. Hoppas middagen och frukosten också var god. Äh, vad är en bal på slottet....... alldeles uuunderbar.....

 
leila

leila

10 december 2008 21:41

oj vad jag blir avis på dig :) vill också besöka slott men jag kan avstå gösen :) ha det gott/kramis leila

http://ladyley.se

 
Ingen bild

elaina

10 december 2008 22:41

Rätt gissat Margareta!
Förstår att dom vunnit FrukosPriset: Du bara måååste baka "LouiseLimpan"! Se senare inlägg...

JoDu Syss, det va en häftig upplevelse! Men vi sov inte på själva slottet utan i byggnader runtomkring slottsparken å där spöka inte ett enda dyft, vad jag vet...

Hahaha, Askungen, jag såg Din kommentar när jag just publicerat mitt inlägg om slottsvistelsen som ju va just alldeles uuunderbar...

Önskar Leila att Du finge åka iväg med Ditt arbetslag på nå´t liknande! Är bara fisk rätt tillagat så är det jättegott: smörstekt aborre är den ultimata fiskrätten...

KRAMar till Alla!
=o)

 
La famiglia

La famiglia

10 december 2008 22:48

På Lejondal har man minsann varit på chefskurs för 100 år sedan. Den gången var det i början av juni. Det var rätt fint där då också.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

elaina

10 december 2008 23:28

La Fam!
Kan tänka mig att det inte va så pjåkigt där i slottsparken mellan hägg å syren...
=o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards