Alla inlägg den 23 februari 2008

Av elaina - 23 februari 2008 22:04

Efter tolvslaget på lördagnatt drar Persilja igång omröstningen!

Ja, å då menar jag inte nå sångeri-trams

utan den oerhört seriösa

"PIMP-my-SopSkåp-Tävlingen"

Gå in där redan nu å kolla in om Du ser nån Favorit.

T.ex denna:

numera är det en REN fröjd att öppna skåpet!

Kärbon sku bli så glad om Han fick mycket röster

å jätteSTOLT om Han finge hedersomnämnande,

men Jag ska naturligtvis inte påverka er hur ni ska rösta, hrmm...

;0)

ps: vill Du själv va med å delta i denna roliga tävling

så är det ännu inte försent att delta i konkurrensen:

Nu är tävlingen sluten, men Du kan ändå

kolla reglerna här om Du har lust.

Av elaina - 23 februari 2008 20:40

Farbror Weberg fyllde år idag å det har vi firat!

denna bild är dock från midsommar...

Stort GRATTIS även här på bloggen!

Hurra, hurra, HURRA, HURRA!

;0D


Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards