Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av elaina - 4 oktober 2009 18:52

Om så är fallet kan jag rekommendera våran TraderaAuktion!

Klicka för att visa Megabild! Trådlösrouter, D-link DIR-635,

En Ferrariröd läckerbit...

;o)


Av elaina - 4 oktober 2009 13:31

Här är det helt uppåt väggarna emellanåt!

Alldeles nyss fick Maken nå ryck å börja slita ut köksinventarierna! Jaaa, möblemanget alltså, inte skåpen å bänkarna! På bilden här nedan har han hoppat upp på bordet för att svinga sig i gardinerna!

Näää, vi hjälptes åt att plocka ner "allt-ihopa-ting" för han har plötsligt fått för sig att han ska måla resterande köksväggar i vår älskade "glögg-färgade" fondväggs-kulör. (Sådan är han Maken: kan gå å ruva på saker å ting länge å väl åsså helt-apropå-ingeting så händer det grejjer å då äre bara att hänga på!)


Har jag förresten berättat hur det kom sig att vi valde just den nyansen? 

Om tillräckligt många undrar tar jag å berättar det,

 men först lite kanelbullar efter grundmålningen...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards