Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av elaina - 18 oktober 2009 20:41

När vi va på Natur&Kulturs releaseparty häromkvällen fick alla som deltagit i undervisningsfilmen böcker+ biobiljetter. Å idag tyckte Dotra å jag att det va en bra dag att använda dom. Biobiljetterna alltså!


Vi åkte till KistaGallerian å såg DisneyPixars nyaste animeringssuccé "UPP"! I byn finns visserligen en bio som vi helst brukar vilja gynna å den kommer nog snart att visa just den filmen, MEN biljetterna gällde bara på SFbiografer å den i byn är "kommunal" el. nå´sånt.


Hur-som-haver: filmen va väl skapligt bra, småskojjig, amerikanskt trevlig fast otroligt skickligt animerad! Dotra ångra dock att vi inte gick på "Fame" som vi hade tänkt från början. MEN va hon inte vet, å inte får veta, om hon inte läser min blogg längre(?) är att jag har en plan...

;o)

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards