Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Long-tajm-noo-seen: Fredags Fräckis !

Av elaina - 9 oktober 2009 18:29

En kvinna har tagit med sig sin älskare hem under dagen, medan hennes man är på sitt arbete.
Utan att hon vet det så har hennes nioårige son gömt sig i garderoben. Hennes man kommer överraskande hem, så hon gömmer älskaren i garderoben, där den lille pojken redan är.
 
 Den lille pojken säger: -Mörkt här inne.
 Mannen: -
Ja det är det.
 Pojken:
-Jag har en baseboll.
 Mannen:
-Det är ju bra
 Pojken:
-Vill du köpa den?
 Mannen: -
Nej, tack.
 Pojken:
-Min pappa är utanför...
 Mannen:
-OK, hur mycket?
 Pojken:
-$250
 
Någon vecka senare, händer det igen att pojken och mammans älskare är i garderoben tillsammans, när pappan även då oväntat dyker upp.
 
 Den lille pojken säger:
-Mörkt här inne.
 Mannen:
-Ja det är det.
 Pojken:
-Jag har en basebollhandske.
 Mammans älskare minns förra gången och frågar:
-Hur mycket?
 Pojken:
-$750.
 Mannen:
-OK, suck..
 
 Några dagar senare säger pappan till pojken:
 
- Hämta handsken så går vi ut kastar lite baseboll!
 - Det går inte, jag har sålt dom,
 svarar pojken.
 
- För hur mycket då?
 - $1.000

 
 Pappan blir då rejält upprörd:
 - Det är inte snällt att ta så hutlöst betalat av dina vänner! Det är många gånger mera än dom kostar nya!! Du får följa med till kyrkan och bikta dig för prästen!!! 

 

Dom går till kyrkan och pappan placerar pojken i biktbåset, stänger dörren och sätter sig att vänta utanför.
 
 Pojken säger:
-Mörkt här inne.
 Prästen: -Börja inte med den där skiten igen...

 

;o)

 
 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

11 oktober 2009 12:19

He he! I de lugnaste vatten...

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snigge

11 oktober 2009 20:11

Hehe ..Kontrar med en om troligtvis samma kille.. ?
------------------------------------------------------------

En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn.

Han sa till bordellmamman:

- "jag vill ha sex med en av tjejerna. Jag har pengar och går inte här ifån förens jag fått vad jag vill ha!"

Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar, funderade faktist en liten stund men sa sedan:

- "OK då, välj ut en av mina flickor."

"Har någon av dem någon sjukdom?"

Bordellmamman svarade naturligtvis "Nej", men pojken påpekade:

- "Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivigt tvungna att ta en spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!"

Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom faktist hade pengar, så fick han som han ville. Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda.

Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg. Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade:

-"Varför valde du den enda av mina flickor som bär på en smittsam sjukdom?"

Han svarade, om än lite motvilligt:

-"Jo, ikväll när jag kommer hem skall mina föräldrar gå ut på resturang och lämna mig hemma med barnvakten. Hon kommer att ha sex med mig, för hon gillar små pojkar, så kommer jag att smitta henne. Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne, och ta sig ett nyp på vägen, så då får han samma sjukdom. När han kommer hem kommer han spänna på morsan, och i morgon knullar hon som vanligt med brevbäraren."

-"och det e DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över min groda

 
Ingen bild

elaina

12 oktober 2009 17:29

Titti: Finns nog en hel del fula fiskar i dom heliga vattnen...

Snigge: Hihi, den va klurig å lurig...

=o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 25 mars 2017 13:13

En sak som fascinerar mig mest av allt i denna värld på Tellus är att barn blir till! HUR kan dessa mikroskopiska spermier å ägg bli en levande varelse ?!?  Liv är verkligen ett totalt mirakel, vilket sker i ett mikrokosmos...tänk om vi här-å-nu-l...

Av elaina - 28 maj 2016 14:39

En MYCKET regning e.m./kväll i fjol sommar va vi på en visning av utgrävningarna som vi kunnat se från vårat sängkammarfönster, det va mycket fascinerande å vi tog flera bilder på fascinerande fynd. Dessvärre hittar jag inte igen dom i skrivande stun...

Av elaina - 12 februari 2016 19:17

Istället för att slänga bort köttben+ styckslamsor, kycklingskrov å fisk-/ lax- huvud+ ev skaldjursrens, går det utmärkt bra att koka fond till soppor å grytor av det! Brukar i frysen ha typ 2l. tomma glasslådor å spara tills dom blir fulla av; ox-/ ...

Av elaina - 29 november 2014 14:30

Ibland kan det hända sig att en totalt glömmer bort att lägga överblivet kaffebröd i plastpåse. Liksom matbröd som säljs i nån sorts halvpapperspåse brukar det bli torrt å tråkigt redan dan efter, för att inte tala om vad trist det är efter en liten ...

Av elaina - 15 april 2014 19:12

Häromdan begav mej ut på en SOLskenspromenad runtomkring i dom vackra omgivningarna:             I år gick det att ta sig runt "KyrkSjön" ända bort till "Herrgårn", där står flera runstenar som jag nu detta år änteligen kom fram till ! ( i fjo...

Presentation

Gör mig glad: skriv en rad!

KattFnatt

Fråga mig

8 besvarade frågor

OMRÖSTNING!

Vad tycker Du om FISKBULLAR?
 JätteGOTT! speciellt i hummersås...
 Jovars, helt OK vardagsmat.
 Njaaa, finns det inget annat så...
 URS, inget vidare!
 FY! över min döda tunga!
 Sa Du kattmat?

Samma datum tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

HUMOR!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards